Ak chcete, aby k vám zákazníci chodili a využívali vaše služby, je potrebné myslieť nielen na zariadenie predajne (v prípade, že predávate výrobky), ale aj na kancelárske priestory (v prípade, že ponúkate nejaké služby a denne sa dostávate do osobného kontaktu s klientmi).
Na čo myslieť pri zariaďovaní nových firemných priestorov?
Čakanie na recepcii
Skôr, ako k vám zákazník vstúpi, dostane sa na recepciu a tam čaká. Čudovali by ste sa, ale aj to, ako je zariadený práve tento priestor, rozhoduje, či sa k vám klient vráti, alebo nie. Tento priestor (chodba, recepcia) musia byť štýlovo zariadené. Najdôležitejšie je ale samozrejme sedenie. Do týchto priestorov vám odporúčame nakupovať farebné modulárne sedačky. Farebné prevedenie samozrejme prispôsobujte farbám stien, ideálne však farbe loga vašej firmy.
Konferenčný nábytok do rokovacej miestnosti
Súčasťou každého firemného priestoru je uzavretý priestor, kde nadriadený prerokováva chod firmy so svojimi zamestnancami. Ak takýto priestor vrámci vašich kancelárskych priestorov nemáte, dajte si ho naprojektovať. Stačí väčší kancelársky priestor predeliť sklenenou stenou a za ňou vytvoriť konferenčnú miestnosť.
Do tejto konferenčnej miestnosti potrebujete nový konferenčný nábytok, ideálne ergonomického charakteru. Tento nábytok musí mať pevnú konštrukciu, musí byť pohodlný a už na prvý pohľad nesmie pôsobiť lacno.
Kvalitný luxusný konferenčný nábytok zvýši záujem o vašu firmu, najmä ak do týchto priestorov plánujete pozývať aj obchodných partnerov.
Prvý dojem rozhoduje
To, že si kúpite najkvalitnejšie tonery predávané na slovenskom trhu neznamená, že k vám klientela bude prúdiť vo veľkom množstve. Potrebujete kvalitné vybavenie recepcie, kde klienti strávia dosť času na to, aby si vytvorili obraz o vašej firme. Potrebujete však aj dobré vybavenie konferenčných miestností, kde sa rozhoduje o budúcnosti vašej firmy.
Odporúčame kúpu modulárneho systému sedačiek a ergonomického konferenčného nábytku.