Dôležité informácie o konkrétnych výrobkoch každý z nás hľadá práve na web stránkach firiem a na eshopoch. Nie každý ich ale v dostatočnej miere poskytuje. Ak podnikáte a predávate aj cez internet, prezradíme vám jednoduché tipy a triky, ako zvýšiť návštevnosť eshopu.
Kvalitné popisky k produktom
Ak chcete zvýšiť návštevnosť eshopu, je veľmi potrebné dôkladne pozrieť popisky k produktom a v prípade potreby ich zmeniť, upraviť. Kvalitné popisky k produktom pomôžu nielen zákazníkom, ktorý sa budú môcť dozvedieť podstatne viac informácií o produktoch, ale bude to mať výrazný vplyv aj na návštevnosť eshopu. Ak chceme nakupovať konkrétny produkt, okrem recenzií si prečítame aj popisky k produktom. Ak nie sú kvalitné po obsahovej a informačnej stránke, zákazník sa rozhodne pre konkurenciu.
Kvalitné popisky k produktom odporúčame dať urobiť skúsenému copywriterovi. Okrem copywritera ale odporúčame hľadať skúsenú reklamnú agentúru. Môžete si vybrať skúsenú reklamnú agentúru zo Žiliny, alebo z iného mesta. Dôležité budú predovšetkým skúsenosti v oblasti reklamy.
Kvalitné fotografie
Pre zvýšenie návštevnosti musíte okrem popiskov zlepšiť aj kvalitu fotografií produktov. Ak ste sa rozhodli aj pre predaj na obľúbenom Amazone, veľmi dobre viete, že keďže tam pôsobí množstvo predajcov predávajúcich produkty ako vy, musíte niečím zaujať. Realistické kvalitné fotografie produktov od profesionálov budú mať výrazný vplyv na rast návštevnosti.
Ak chcete zvýšiť návštevnosť, okrem kvalitných popiskov k produktom a kvalitných fotografií odporúčame popracovať na zákazníckom servise. Emailová a telefonická komunikácia musí byť vo firme medzi prioritami, nakoľko zákazník v prípade reklamácie potrebuje vedieť, že firma je ochotná vyhovieť mu a poradiť mu v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí.