Každý slovenský podnikateľ si veľmi dobre uvedomuje, že v segmente, v ktorom podniká, sa konkurencia každým rokom rozrastá. Aby si udržal svojich klientov, potrebuje byť neustále v strehu a na prípadne zmeny okamžite reagovať. Ako ale zaujať klientov svojej konkurencie a presvedčiť ich, aby si výrobok kúpili priamo u vás?
Investujte viac času a peňazí do sociálnych sietí
Aj keď vás sociálne siete veľmi nelákajú, ak ste podnikateľ a chcete presvedčiť ľudí o tom, aby si výrobok kúpili priamo u vás, mali by ste investovať viac času do správy fanpage stránky na sociálnych sieťach. Práve Facebook a Instagram patria k sociálnym sieťam, ktoré pomôžu firmám navýšiť zisk.
Ak chcete zaujať klientov svojej konkurencie, buďte ako firma aktívna na spomínaných sociálnych sieťach. Spravovanie FB stránky však zverte firme, ktorá sa tomu rozumie. Ak však máte skúsenosti so spravovaním Facebook stránok, tak si to môžete robiť sami.
Aj logo rozhoduje
Keď hľadáte nejakú firmu, v pamäti vám utkvie logo danej firmy. Firmy sa snažia investovať do návrhu loga, pričom veľakrát šliapnu vedľa. Možno budete prekvapení, ale aj logo rozhoduje o tom, či si klient vyberie vás, alebo bude hľadať inú firmu. Dajte si navrhnúť také logo, ktoré bude trošku netradičné, ale zároveň bude vystihovať vašu firmu a to, v čom podnikáte.
Vystúpte z radu
Ako zaujať teda klientov svojej konkurencie? Vytvorte si fanpage stránku na Facebooku, robievajte súťaže, pridávajte kvalitný obsah. Okrem fanpage stránky na FB si založte účet na Instagrame. Ľudia totiž nakupujú očami. Ak ale ste, poprípade plánujete byť partnerom verejného sektora, núdzu o zákazníkov mať nebudete. Keď chcete zaujať, musíte sa odlíšiť od konkurencie.