Každý chce vyťažiť zo svojej prezentácie na internete čo najviac a je úplne jedno, či predávate náhradné diely na nákladné autá, biopotraviny alebo akváriové rybičky. Chcete, aby vás potencionálni klienti našli čo najjednoduchšie a najrýchlejšie. Keď predávate náhradné diely, chcete byť vo výsledkoch internetového vyhľadávača na prvom mieste, keď človek pátrajúci po nových dieloch napíše do Googlu: „náhradné diely nákladné autá". Pretože, keď ste na prvom mieste alebo aspoň prvej strane, pravdepodobnosť, že tento „pátrač" navštívi vašu stránku rastie priamo úmerne vašej pozícii. Ako sa ale vyšvihnúť čo najvyššie?

Obsah je kráľ, no SEO je nutnosť

Áno, máte kvalitný a pre návštevníka príťažlivý obsah, no je vám to platné ako mŕtvemu zimník, keďže návštevy vašej stránky sú minimálne. Ako pritiahnuť ľudí vašu adresu? Optimalizujte svoju webstránku, ale nie vy sami, najmite si na to odborníka. Keď si prečítate knižku „333 tipov a trikov o SEO", nebude to stačiť, aby ste si vedeli SEO optimalizovať sami. A čo to SEO vlastne je? Je to skratka anglického search engine optimalization, teda upravenie a vylepšenie vašej stránky tak, aby jej vyhľadávače ako Google, Bing či Seznam začali viac dôverovať a začali sa s ňou viac kamarátiť.

Dávajte si pozor, koho si najmete

Neoplatí sa vám skočiť hneď po prvej lacnej ponuke niekoho, kto sa tvári ako SEO špecialista a sľubuje vám hory doly za málo peňazí, pretože je bežné, že urobí neporiadnu robotu a vás to stojí penalizácie od vyhľadávačov, prepad pozícií či stratu návštevníkov a ste na tom ešte horšie, ako ste boli. Zbytočne neriskujte, sú veci, na ktorých sa oplatí šetriť a sú veci, na ktorých sa neoplatí šetriť. SEO optimalizácia je jedna z vecí, na ktorých sa rozhodne neoplatí šetriť. A ako rozpoznať kvalitnú ponuku od nekvalitnej? Prečítajte si TU.